niedziela, 18 lutego 2018

Kartkowanie z Anią

Witam i bardzo serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze pod postem z moją kartkową twórczością.
Staram się ,podglądam u innych i uczę się i sprawia mi to dużą przyjemność.
W tym miesięcu też bingo i bardzo mi to ułatwia komponowanie kartek tak samo jak mapka.
Lutowe bingo u Ani wygląda tak:
Pierwsza kartka walentynkowa /spóżniona /może być też wykorzystana na inną okazję:


Głowny element kartki to haft serca w technice needlepoint wg schematu Laury Perin.
Z bingo wybrałam serce ,różowy ,ażur ,perełki.
Papier w kropki pochodzi z darmowej grafiki z Tej strony
Druga kartka wielkanocna :tu udało się zastosować elementy z pionu
zając,listki ,kokarda

Ciekawe jakie będą wytyczne w marcu.Mam nadzieję że będę mogła wykorzystać pozostałe wielkanocne hafciki przeznaczone na kartki.

Pozdrawiam wszystkich ciepło o życzę dobrego tygodnia.


13 komentarzy:

  1. Urocze obydwie, a szczególnie serduszkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te karteczki sa urocze. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu ale świetne te kartki . Hafty urocze, zajączek z marchewką mnie rozbawił natomiast to serduszko jest cudowne , takie dostojne i eleganckie.
    Cieszę się , że spodobało Ci się kartkowanie i mam nadzieję, że wytrwasz do końca :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.
    P.S. Jeżeli robisz na zabwe więcej niz jedna kartke bardzo proszę o zbiorcze zdjęcie , dla mnie to ułatwienie przy podsumowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Needlepoint rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Najbardziej ujęła mnie ta "walentynkowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, karteczki są przepiękne, a to serce - bajeczne! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie ale zajączek jest rewelacyjny:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, a króliczek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne karteczki. Króliczek wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki:) Zając uroczy, a serduszko mnie zachwyciło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, lubię kartki z hafcikami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka z hafcikiem - coś wspaniałego! <3

    OdpowiedzUsuń