niedziela, 17 grudnia 2017

Hafty i przysłowia -zabawa u Splocika

Witajcie!
Dzisiaj prezentuję ,swój mały hafcik wykonany do zabawy "Hafty i przysłowia " u Splocika.
Zabawa polega na wyszyciu motywu z jednego z dwóch podanych przysłów i dodatkowo wyszywamy w dowolnym miejscu swojego haftu ścieg - tzw. gwiazdki.
Ciekawy pomysł na zabawę hafciarską i przy okazji będzie można nauczyć się innych ściegów niż krzyżyki.
Namawiam do uczestnictwa i jeśli ktoś jest chętny ,to więcej informacji  znajdzie Tutaj

Wybrałam przysłowie"Co ma piernik do wiatraka" i jako że mamy czas pieczenia i ozdabiania pierniczków ,wyszyłam domek z piernika.


Mam plan żeby zrobić sobie coś w rodzaju wzornika ściegów hafciarskich.Na kartonie sztywnego filcu będę umieszczać kolejno wyszyte motywy z przysłów z wzorami ściegów.
Coś te moje gwiazdki blado wyszły ale są: 2 rodzaje -6 i 8 ramienne.Te w rogach są wyszyte z metalizowanej nitki ale jakoś marnie się błyszczą...

Już jestem ciekawa jakie będą przysłowia i następny ścieg.

Ponieważ mam ten ostatni tydzień wyjątkowo zabiegany ,więc już dzisiaj pragnę złożyć wszystkim  

życzenia  spokojnych radosnych świąt Bożego Narodzenia.

14 komentarzy:

  1. Piękny haft, piękny. Podziwiam ten cudny domek z piernika :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik :)
    Wesołych Świąt Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny domek z piernika.
    A ja wyszyłam pierniczka.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/12/Co-ma-piernik-do-milego-grudnia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki pierniczkowy domek! super! pozdrawiam cieplutko i również Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tym wzornikiem :) Podoba mi się bardzo Twój hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny domeczek :)
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę bardzo udanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny domek :) Bardzo fajna interpretacja przysłowia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny domek <3
    Ja z pytaniem o SAL u Olgi - haftujesz? Ja nie zaczęłam, bo na wybranej przeze mnie czerwonej tkaninie nie dam rady. Muszę coś innego znaleźć.
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę wymarzonych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu,zaczęłam haftować na tkaninie lno podobnej.Muszę w końcu zakupić jakiś len do needlepointa tylko niemam pojęcia jaki.Próbowałam na resztce kanwy 20 ale wyszedłby gigantyczny cukierek.
      Może jednak znajdziesz kawałek odpowiedniej tkaniny .Bardzo lubię Twoje needlerollsy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Elu, życzę Ci zdrowych i pięknych Świąt, takich które na długo pozostają w pamięci :) Świąteczne uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik odpowiedni do przysłowia :)
    Tobie i Twoim bliskim miłych, spokojnych Świąt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny hafcik,domek do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń