czwartek, 26 października 2017

"Kocham frywolitkę" -lekcja 2

Witajcie!
Pora pokazać odrobioną lekcję w zabawie frywolitkowej.Renia tym razem zadała nam wysupłanie frywolitki z dużą ilością pikotek.
Wykonałam dwie prace:
sześciokątną serweteczkę z kordonka Bebylo 10 multicolor

i śnieżynkę trochę nietypową ,bo biało niebieską z resztek kordonka cieniowanego

wzory znalazłam w sieci,pikotki takie sobie  muszę na nimi popracować  żeby były równiutkie.

Pozdrawiam bardzo ciepło i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.


9 komentarzy:

  1. obie prace są przepiękne!
    i nie widzę nierówności :)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że jesteś z nami

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne frywolitki i piękne pikotki w cudnych kolorach. Cieszę się, że jesteś z nami. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sześciokątna serweteczka, cieniowana śnieżynka też mi się podoba, a dowodem na to jest fakt, że też skorzystałam chyba z tego samego schematu, tylko moja jest biała (pokażę jutro).
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie prace Elu są piękne i mają w sobie masę uroku! piękności! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory jesieni ujarzmione w serwetce i to jeszcze jak równiutko pikotkowanej- cudnie, a śnieżynka też fajna z cieniowanego kordonka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect thread shade for a snowflake !

    OdpowiedzUsuń