niedziela, 24 września 2017

Frywolitkowa zabawa - "Kocham frywolitkę"

Wspaniała zabawa na blogu"Z papieru po godzinach" -szczegóły Tu
Dla wszystkich miłośniczek frywolitki,dla tych co dopiero zaczynają naukę tej pięknej techniki i dla tych co chcą się doskonalić  i prezentować swoje piękne prace.
Zachęcam do oglądania w blogowej żabce.
Postanowiłam i ja wziąć udział jako że należę do wielbicielek frywolitki ,szczególnie że nauczyłam się supłać czółenkami -a to dzięki Anettce i jej wspaniałemu kursikowi od podstaw

Pierwsza lekcja w zabawie to kółeczka i łuczki.
U mnie powstała mała serweteczka z kordonka DMC Babylo 10 multicolor


i kordonek

Serwetka powędrowała do zaprzyjaźnionej pasmanterii,będzie zdobić podstawkę do wydawania reszty i jednocześnie pokazywać jak ten kordonek prezentuje się w gotowej robótce.

I jeszcze banerek zabawy


Zabawa z frywolitką


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję że do mnie zaglądacie !


8 komentarzy:

  1. Piękna seretko-podstawka w bardzo energetycznych kolorach. Na pewno będzie przyciągać wzrok. Cieszę się, że z nami supłasz, a kurs Anetty jest super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super serwetka w wersji mini! Elu piękna! no i widzę, że obie supłałyśmy z multikolor:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Strasznie mi się podobają te cieniowane kordonki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kordonek i piękna praca, na pewno przyciągnie niejedno spojrzenie, a może i zazdrosne ;D
    Fajnie że do nas dołączyłaś i w niedzielę zapraszam już do mnie na kolejny temat
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, a kordonek ma śliczne kolorki:) Cieszę się, że kursik się przydał. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń