czwartek, 25 marca 2021

Ukwiecona pisanka na pocieszenie



 Witam Was drodzy  !

Wbrew przerażającym covidowym statystykom i ciągłym odgłosom pędzących na sygnale karetek,ja wyszywam kwiaty.W ten sposób jakoś radzę sobie ze stresem i odwracam uwagę od tego co się wokól nas dzieje.

Przecierz nie można siedzieć i czekać co przyniesie kolejny dzień .Ja muszę się w takich sytuacjach czymś zajmować.

Znalazłam na pinteresie wzór pięknej pisanki całej w kwiatach .Odłożyłam inne robótki i zaczęłam wyszywać i jest gotowa.


Wyszywałam na filcu pokrytym rozpuszczalną flizeliną i kordonkami.

Na pocieszenie kupiłam też pierwsze bratki na balkon.Powiedziano mi że nawet ewentualne przymrozki im nie zaszkodzą.


Nie mogłam się oprzeć i musiałam jeszcze kupić ogródek wiosennych kwiatków.

 

W ogródku rośnie też hiacynt ale jest jeszcze ukryty za listkami primulki.

Jeszcze jedna radość ,dostałam swiąteczną kartkę od Małgosi X -przepiękny składaczek i cudowne życzenia.Dziękuję Ci Małgosiu z całego serca !



To tyle pocieszajek w dniu dzisiejszym.Ciekawa jestem jak sobie radzicie z tym covidowym stresem.

Gorąco Was pozdrawiam i życzę dużo zdrowia  i spokoju.

4 komentarze:

  1. Elżuniu, kolejny piękny haft, mam nadzieję, że pojawią się kolejne.
    Bratki to takie śliczne kwiatuszki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ukwiecona pisanka Elżuniu, bardzo mi się podoba.
    U nas było dziś ciepło i słonecznie więc stres zostawiłam w ogrodzie:) Bardzo mi tego brakowało. Przesyłam serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna wiosenna pisanka!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft i piękne kwiaty Elu. Cudną karteczkę dostałaś od Małgosi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń