środa, 20 stycznia 2021

Grudniowo-styczniowe kwadraciki i kartki dla dzieci

 Witajcie drodzy !

Nareszcie zerbałam się żeby pokazać co udało mi się wyhaftować dla kołderkowych dzieci.Hafciki i kartki pewnie już dawno są w Krakowie a ja miałam jakąś dziwną niecheć do wstawienia posta Czasem tak mam niestety.

Więc dzisiaj prezentacja:

Dla Antka -na kołderce będą żabki, tak sobie chłopiec zażyczył


i kartka też z żabką


Dla małego Kubusia :



i karteczka


Na kołderce Wiktora będą minecrafty ;



i karteczka minecraftowa ,może się spodoba


Wybaczcie ,fatalną jakość zdjęć .Bezskutecznie czekałam na poprawę pogody i w końcu musiałam już wysłać kwadraty więc  zostały takie nieudane fotki.

Pozdrawiam Was z pięknie zaśnieżonej Warszawy ale już jest dosyć ciepło więc chyba "popłyniemy "z tym śniegiem


3 komentarze:

  1. Oj, będą dzieciaczki zachwycone! Śliczne są i hafty i karteczki a najfajniejsza jest żaba - ogromnie mi się podoba.
    Serdeczności Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżusiu, śliczne prace. Żabka na pierwszym zdjęciu skradła moje serce.
    U mnie już dzisiaj odwilż.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżuniu piękne są Twoje hafty dla dzieci :). Ta żabka jest przezabawna :)). To wspaniałe, że cały czas dla dzieciaczków haftujesz.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń