środa, 4 września 2019

Wspaniały prezent

Witajcie kochani !
Nawet mi się nie śniło że stanę się posiadaczką jednej z tych cudnych skarpetkowych lal-aniołków ,które robi nasza zdolna koleżanka Justynka z bloga Wielkie małe pasje.
Od dawna oglądam i podziwiam jej prace.Nigdy bym nie przypuszczała że ze skarpetki można stworzyć takie cudo.
A jednak można tylko trzeba mieć zdolności i artystyczną wyobrażnię.
Justynka obdarowała mnie taka piękną lalą.Niesamowita niespodzianka !
Oto lala-aniołek od Justynki -przeurocza.Mogę teraz na własne oczy oglądać i podziwiać jak jest wykonana taka skarpetkowa piękność.



i z tyłu

 W paczce znalazłam też kanwy ,mulinki,zestaw do haftu i różne przydasie oraz karteczkę.

Przyznam że nie spodziewałam się żadnej przesyłki i bardzo mnie te prezenty uszczęśliwiły.
Wiadomo ,każdy lubi dostawać prezenty ,tylko czy ja zasłużyłam.....
Dziękuję Ci z całego serca Justynko !
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę pogodnych ,jesiennych dni.

8 komentarzy:

  1. Wspaniały aniołek, będzie czuwał nad Tobą Elżuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent w postaci tego aniołeczka otrzymałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżusiu, bardzo się cieszę, że taka miła niespodzianka Cię spotkała i przesyłam dużo uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespodzianki są najfajniejsze Elżuniu, wiem coś o tym :)
    Niech ten aniołek przyniesie Ci szczęście.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu kochana, oczywiście, że zasłużyłaś — za Twoje dobre serduszko :)) Niech aniołek zawsze Tobie przynosi szczęście :) Ściskam mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny podarunek, aniołek jest przepiękny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najdrobniejsze rzeczy cieszą najbardziej, a zwłaszcza te niespodziewane.:)

    OdpowiedzUsuń