sobota, 14 września 2019

Wrześniowe karteczki

Witam wszystkich ciepło!
Wrześniowo-karteczkowe lekcje odrobione.Trochę sobie ułatwiłam prace z papierami i zrobiłam kartki tzw.2 w1.W sumie powstały tylko 2 kartki
Pierwsza to zrobiona na zabawę BN u Rogasia.W tym roku tworzymy kartki wg mapek co mi bardzo odpowiada i ułatwia mi pracę.We wrześniu kartka ma mieć formę taga.
Moja interpretacja tagowej mapki:

i miejsce na życzenia w tej kartce

Ponieważ użyłam papieru w paski i są wszystkie kolory z obowiązującej palety,kartka leci też do zabawy u 
Ani

 Mapka wrześniowa u Rogasia:

Teraz kartkowanie BN u Uli.Wrześniowe zadanie to stworzenie kartki w formie parawanu.
Podoba mi się taki kształt kartki ,daje wiele możliwości do ozdabiania.
U mnie raczej skromnie  z tym ozdabianiem . Użyłam papierów z zimowo-świątecznej kolekcji Piątek trzynastego i wyszedł mi taki parawanik:


i jeszcze banerek:


Obie kartki mają napisy na banerkach ,więc mogę zgłosić je do wyzwania "Ćwiczymy kompozycje"-kartka z banerkiem.


Tyle na dzisiaj mojego kartkowania.
Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli













15 komentarzy:

  1. Elżusiu, Twoje zimowe kartki są przeurocze.
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Ta w formie taga to moja faworytka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżuniu śliczne kartki Tobie wyszły :) Podoba mi się najbardziej ta pierwsza :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżuniu, kartki są wspaniałe, jestem nimi zachwycony. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu super się rozprawiłaś z paseczkami :-) Ten tag z ptaszkiem bardzo mi się podoba. Zresztą druga kartka do Uli tez jest super.
    Pozdrawiam i dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne kartki :) Bardzo mi się podobają :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, podobają mi się Twoje karteczki, pięknych papierów użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parawanik prezentuje się uroczo ale dziś zachwycił mnie tag z ptaszkiem - no śliczniutki :)
    Wspaniale sobie poradziłaś Elżuniu z wyzwaniami.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne karteczki, tag prześliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki pięknie się prezentują.Każda bez wyjatku.Podziwiam, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i pomysłowe kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznotki :) pierwsza tagowa podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki śliczne! Tagowa, jak dla mnie, na pierwszym miejscu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze karteczki. Ta tagowa to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń