czwartek, 29 sierpnia 2019

Sympatyczny Dinuś

Witajcie kochani !
Jak żyjecie w ten upał ? Może lepiej nie pytać...Dzisiaj słyszałam jak młodzi ludzie bardzo sobie narzekali .To co mają powiedzieć takie "dinozaury" jak ja.
Dzisiaj temat dinozaurowy.
Skończyłam wyszywać kwadracik kołderkowy dla Oskarka który bardzo lubi takie duże zwierzaki.
Wybrałam takiego dinusia:

Oko ma trochę straszne ale za to uśmiech sympatyczny,całkiem niegrożny.
Do kompletu zrobiłam uśmiechową karteczkę.


 Mam nadzieję że się spodoba..

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę znośniejszej pogody.

12 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne dinusie, Eluniu. Ja z tych dinozaurów, które lubią upały, więc nie narzekam:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba dinozaurki przeurocze Eluniu, cuda stworzyłaś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oba dinusie :-) Ja z tych dinozaurów lubiących umiarkowane temperatury w lecie max 26 stopni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu ja też nie znoszę upałów, kiepsko wówczas funkcjonuję :(. A dinusie są śliczne :))) Idealne dla miłośnika tych gadów:)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne i sympatyczne dinusie, do takich dinozaurów można się przytulać i uśmiechać, a ja lubię upały i lubię ciepełko. Miłego i spokojnego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dinozaurowe karteczki. Upału nie znoszę!!! Ale może lepszy niż słota i pochmurne jesienne dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu piękne Domisie śliczna zieleń.
    Pozdrawiam serdecznie 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się - sympatyczny Dinuś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesympatyczny jest ten Dinuś Elżuniu, cudny hafcik a karteczka idealna do kompletu. Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki dinuś -na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń