niedziela, 25 sierpnia 2019

Lawendowy post

Witajcie kochani !
Dlaczego lawendowy ?To za sprawą mojej wygranej w Lawendowej rozdawajcie u Małgosi X w Papierowym Jarmarku
Poszczęściło mi się niesamowicie i wygrałam przecudny lawendowy album.Kto odwiedza Małgosię to wie  jakie piękne albumy tworzy i nie tylko albumy .Kto tam jeszcze nie był ,to bardzo zachęcam.
Zapisałam się na rozdawajkę nie mając nadziei na wygraną a tu taka niespodzianka.Albumik jest tak piękny że żadne słowa nie opiszą jego urody.Przepięknie skomponowany i ozdobiony cudnymi lawendowymi papierami i grafikami.
Sama nie robię albumów ,więc dla mnie to jest ogromna radość oglądać takie cudo.
Przeznaczyłam go na wyjątkowe zdjęcia  i zapiski z życia naszej rodziny.
To teraz zapraszam do oglądania :dodam że u Małgosi są duże zdjęcia tego albumu  /moje niestety robione telefonem/


 



Do albumiku dołączone były słodkości ,kanwa i mulinki

 
 
Dziękuję Ci Małgosiu bardzo !
Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrego tygodnia

6 komentarzy:

  1. Wspaniały album! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżuniu, gratuluje wygranej :)) Zapewne wspaniale go wykorzystasz i jego karty pięknie się wypełnią :)) Małgosia jest mistrzynią w tworzeniu albumów więc wyobrażam sobie, że na żywo albumik jest jeszcze piękniejszy :)). Ciesze się kochana Twoim szczęściem :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, cudny album :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny i piękny album, gratulacje Elżuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu, cieszę się, że albumik trafił do Ciebie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara z Ciebie Elżuniu :) Serdecznie Ci gratuluję, to wyjątkowo piękny album. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń