piątek, 31 marca 2017

Swobodne haftowanie wzór 2

Witajcie w ten słoneczny poranek !

Dzisiaj pora pokazać drugi ornament w zabawie "Swobodne haftowanie"
Tym razem poszłam w brązy a konkretnie DMC 4140
Nie jestem zadowolona z materiału ale chciałam wykorzystać to co mam w domu.Jest to jakiś len z domieszką sztucznego włókna.

wzór nr. 2
i dwa ornamenty razem, w środku będzie 3 wzorek ponieważ jest krótszy. Próbuję dopasować jakąś cieniowaną zieleń.



Pozdrawiam ciepło i życzę słonecznego weekendu !



6 komentarzy:

  1. Też staram się wykorzystywać wszystko co mam w domu i czasami nie lubię pewnych produktó ale żal rzucić w kąt ;)
    Pięknie prezentują się ornamenty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft - bardzo misterne wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny materiał, taki nie wymuskany, nawet trochę mi surówkę przypomina. Haft super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ornamentowe hafty! ciekawa jestem jak je wykorzystasz Elu! pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły hafty.
    Ten motek pierwszy z lewej chyba będzie najbardziej odpowiedni.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń