sobota, 7 stycznia 2017

SAL "Парусники" u Oli

Przyznaję się bez bicia -w pażdzierniku uległam pokusie i zapisałam się na SAL "Парусники".zorganizowany  na blogu Oli.Wiem ,nie powinnam przecież mam całą górę niedokończonych prac które czekają na zmiłowanie.Cóż ja na to poradzę że spodobały mi się te żaglowce.
Wzór pochodzi z książki "Inspirations marines" Veronique Enginger i składa się z 3 żaglowców w otoczeniu tropikalnej roślinności.
Żaglowiec pierwszy:

żaglowiec drugi


i trzeci w trakcie wyszywania


Termin ukończenia to 15 styczeń więc jest nadzieja że chociaż jeden SAL uda mi się skończyć w terminie.
Pozdrawiam Was ciepło w ten trzaskający mróz !

6 komentarzy:

  1. Śliczny haft i piękne żaglowce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki byś do połowy stycznia zdążyła. Choć wydaje się, że termin jest niezagrożony. Stateczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stateczki:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Elżuniu piękne te twoje prace i pełna estetyka aż miło podglądać
    Proszę o kontakt bo należny Ci się ode mnie mały drobiazg a nie mam adresu

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądają te żaglowe. Trzymam kciuki za wyrobienie się w terminie.
    I wszystkiego najlepszego życzę w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę:)
    Statki prześliczne nie trudno się w nich zakochać:)

    OdpowiedzUsuń