czwartek, 19 stycznia 2017

Kołderkowe hafciki i nagroda

Witajcie drodzy !
Dzisiaj przedstawiam 4 ukończone kwadraty kołderkowe.
Na kołderkę dla Julii

dla Nicole

tak ,wiem że zdjęcie jest fatalne ale pogoda była też tragiczna
dla Nikodema


na swoje usprawiedliwienie mogę dodać tylko że nie mogłam czekać na lepsze warunki do fotografowania ,trzeba było już wysyłać kwadraty.
i wyszyty już w tym roku dla Mateuszka


Teraz pochwalę się jaką nagrodę dostałam od organizatorki SALu "Żaglowce " za to że pierwsza ukończyłam haft.Tak jak Ola obiecała można było wybrać sobie jeden wzór z  książki Veronique Enginger
Ja wybrałam różę wiatrów i dostałam schemat.
Mam nadzieję że kiedyś znajdę czas aby wyszyć ten wzór.Narazie tak jak sobie obiecałam zmagam się z ufokami.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie cieplutko i dziękuję za przemiłe komentarze.

14 komentarzy:

  1. Słodkie te obrazki dziecięce :)
    Gratuluję zwycięstwa w SAL-u i nagrody; śliczny wzór wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwadraty !!!
    Gratuluję i czekam na haft ze wzorem VE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kwadraciki! Mam nadzieję podziwiać u Ciebie wyhaftowany obrazek VE, bo cudny wzór wybrałaś w nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwadraciki powstały! Wzór cudowny sobie wybrałaś - gratuluję! pozdrawiam ciepluteńko! ps czekam na adres do wysyłki w wiadomej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kwadraciki:-)
    Wzór wybrałaś prześliczny:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki :) A wzory Veronique są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Śliczne kwadraty zagoszczą na kołderkach dzieci :) Ja w tym roku tez postanowiłam haftować w tym kierunku :)
    Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwadraciki, ja też chciałabym pomagać dzieciakom w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki dla dzieciaczków, a wzór róży wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwadraciki, piękny wzór róży wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kwadraciki! gratulacje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :)
    Piękne kwadraciki wyszyłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagroda wspaniała:)
    Hafty są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te kwadraciki do kołderek i gratuluje wygranej :) Piekny wzór róży :)

    OdpowiedzUsuń