poniedziałek, 23 stycznia 2017

SAL "Od zakładki do książki" etap VIII

Witajcie drogie Blogowiczki ! Serdeczne dzięki za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze !

Dzisiaj prezentacja zakładek do SAL-u u Ady ,to już VIII etap .Tematem tego etapu jest zima ,serce i kolor czerwony.


W temacie zima zrobiłam arktyczną zakładkę,schemat znalazłam kiedyś w sieci są na też serduszka które rozgrzewają taki zimny klimat


zakładka pozuje na tle zdjęcia z wyprawy polarnej na Spitzbergen,ten strudzony wędrowiec na zdjęciu to mój pierworodny.On uwielbia takie klimaty.
Pozostając w takim nieprzyjaznym środowisku pokażę przy okazji naparstek z białym misiem ,który Marcin przywiózł mi ze Spitzbergenu.

Tego się nie spodziewałam -w takim miejscu naparstki.Ale tam gdzie jest sklep z pamiątkami  ,muszą być i naparstki  a my mamy taką umowę że z każdej podróży dostaję taką pamiątkę .Nazbierałam już ich trochę.
Teraz temat "Serce" - nie mogło zabraknąć frywolitkowego serduszka.Dorobiłam ogonek chwościk i jest zakładka.


Na dzisiaj to tyle ,zmykam do moich robótek a Wam życzę miłego wieczoru.

12 komentarzy:

  1. Przepiękne zakładki - świetnie obrazują temat wyzwania :)
    Naparstek z taaakieeegooo miejsca też jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki - takie niespotykane! Ale pasje ma twój pierworodny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Arktyczna zakładka i napartstek to piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładki powstały Elu! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki :)
    Bardzo lubię zakładki o nietypowych kształtach.
    Naparstek super :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładeczki, frywolitkowe serducho wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zakładki! Napracowałaś się!
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przybiegłam do Ciebie drugi raz :) Z odpowiedzią na Twoje pytanie dotyczące decoupagu na sznurku. Ja wykorzystałam serwetkę, przykleiłam ją bezpośrednio na sznurku. Przed przyklejeniem posmarowałam sznurek klejem przyłożyłam serwetkę i później delikatnie smarowałam serwetkę jednocześnie układając ją miedzy sznurkami.
    Więc do dzieła :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń