niedziela, 11 lipca 2021

Kartkowanie u Ani -lipiec - sierpień



 Witajcie drodzy !

Bardzo się cieszę że mój żołędziowy medalion tak się spodobał.

Dziękuję za miłe komentarze !

Dzisiaj ciąg dalszy dziecięcych kartek które posyłam na kartkowanie u Ani.Pomyślałam, skoro mam odpowiednie grafiki do takich karteczek to dlaczego nie zmontować jeszcze kilka.W Kołderkowie na pewno się przydadzą.

Rozłożyłam swój papierowy majdan i powstały.W kolejności -wg lipcowej mapki:





i wg sierpniowej mapki:






i jeszcze zdjęcie "rodzinne" dla żabki


Uff, rozpędziłam się z tymi kartkami ale lubię je robić, bo sobie wyobrażam że sprawią radość chorym dzieciaczkom jak dostaną taką kartkę razem z kołderką.Mam taką nadzieję.

Wypoczywajcie  dobrze a kto musi pracować życzę żeby jakoś sobie radził z upałem.Pogoda dała nam odpocząć w sobotę ale od poniedziałku znowu  gorąco.

Pozdrawiam!!!


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kartki Elu. Na pewno ucieszą dzieci, do których dotrą.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne prezenty dla chorych dzieci. Kartki są śliczne i takie wesołe:)Urzekła mnie ta z pszczółką o tęczowych skrzydełkach.
    Dobrych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, radosne karteczki! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżusiu, takie śliczne kartki na pewno ucieszą obdarowane dzieciaczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu cudne te Twoje kartki dla dzieciaczków, ale odsyłam Cię do zasad zabawy http://iwanna59.blogspot.com/2020/11/kartki-przez-cay-rok-2021-zasady.html
    Kartki z sierpnia dodajemy do sierpniowej żaby a nie do lipcowej. Do żaby wklejamy tylko jeden link z kartkami ( jak dorabiamy później to usuwamy poprzedni link a w nowym poście dajemy przekierowanie do starych kartek, lub /i kolaż starych kartek. Ale w związku z tym że bawisz sie z nami dopiero teraz to w tym miesiącu przyjmę lipcowe wszystkie kartki. Niestety te z sierpnia musisz dodać do zaby sierpniowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i pełne radości kartki zrobiłaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne i pełne radości karteczki! Jestem pewna, że sprawią dzieciaczkom mnóstwo radości. Uściski Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodkie karteczki pełne serca i Twojej dobrej energii - trafią do odpowiednich rączek i przyniosą chorym dzieciaczkom choć odrobinę radości. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń