środa, 7 lipca 2021

Jesienny medalion z żołędzi

 Witajcie ,jak żyjecie w taki upał ?

Dla mnie taka pogoda to istny koszmar ale wiem że są osoby które lubią takie 'ciepełko " zwłaszcza jak się siedzi nad wodą.

Ja wbrew wysokim temperaturom wyszyłam sobie jesienny motyw.

Jesienny medalion z żołędziem.Oto on:


Zrezygnowałam z ramki w tym wzorze bo bardziej mi się podoba haft w ramko-tamborku.

Jeszcze kilka zbliżeń na wzór:


Wypełnienie żołędzia wyszyłam 3 kolorami łańcuszka/ trochę mi się ten ścieg rozjechał w jednym miejscu/.

Czapeczka -to kratka z wypełnieniem francuskimi supełkami a kontury to ścieg rozłupany.


Listki i ogonek to ściegi krótki i długi a w połowie takie kreseczki /niewiem jak to się fachowo nazywa/

Kontury lisków - stebnówka


Gałązki -ścieg rozłupany i margerytkowy oraz fr. węzełki.

Wyszywałam muliną Ariadna i DMC cieniowany numer ?

Wzór znalazłam na pinteresie wraz z szablonem do haftu,który dla zainteresowanych zamieszczam

To tyle jesiennych klimatów na dzisiaj.
Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrego odpoczynku na urlopach


9 komentarzy:

  1. Piękny medalion Elu <3 Bardzo mi się podoba.
    Ja upały uwielbiam i nigdy nie narzekam, bo nie lubię zimna :)
    Woda mi nie jest do szczęścia potrzebna, chyba, że do picia i w prysznica. Wystarcza mi cień drzew na działce lub wokól bloku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jesienny haft, Elżusiu.
    Ja akurat upały lubię, ale wiem, że jestem w mniejszości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. W ten upał nie żyję, wegetuję na pół żywa. Nawet haftować mi się niezbyt chce.
    Piękny haft. Zam ten wzór. To jeden z jakobińskich. Świetnie go wyhaftowałaś. Żadnych "rozjechań" nie widać, a ten ścieg rozłupany fajnie Ci wyszedł:)
    Bardzo mi się wszystko podoba.
    Trochę chłodku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały haft! Cudownie wygląda. Dzięki za wzór :), kiedy jest upał to jem surowe warzywa, łatwiej go przetrwać. Dzisiaj u nas chłodniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft:) Mistrzowskie wykonanie:) A wzór już skopiowałam - dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żołędziowy medalion wygląda super, hafcik na szóstkę z plusem! Choć do samych żołędzi to w ogrodzie niech się jeszcze nie pojawiają, bo ja to z tych, którzy by chcieli, aby letnia pora trwała wiecznie...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten żołędziowy haft. Cudny na tym tamborku. I w taki upał jesienny haft jak najbardziej pasuję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny haft i bardzo trafiona oprawa:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pid wrażeniem Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń