czwartek, 13 maja 2021

Kwietniowo-majowe kwadraciki

 Witajcie moi drodzy !

Przyszła pora żeby pokazać co zdziałałam w temacie kołderkowe kwadraciki.

Tym razem dla Roberta który chciał aby na jego kołderce znalazły sie pieski z "Psiego patrolu" oraz labirynty.

Wedle życzenia wyszyłam Rubena z patrolu 


i labirynt drzewko z domkiem dla ptaszka


i jeszcze karteczka też z labiryntem


Chciałam jeszcze pokazać kwiaty które ostatnio sobie kupiłam na balkon.


Są to pelargonie angielskie o dużych pojedyńczych kwiatach.Tak mi się spodobały że nie mogłam sobie odmówić ,chociaż do najtańszych nie należąTroszeczke przypominają mi kwiaty hibiskusa.Mój balkon wychodzi na stronę zachodnią i w tej chwili termometr wskazuje 35st C.Wobec tego w takie dni jak ostatnio muszę od godz 13  przestawiać kwiaty z balkonu na stół.Latem słońce niszczy mi wszystkie  kwiaty dlatego zrezygnowałam ze skrzynek  Taki klimat wytrzymują tylko rojniki.Właśnie widzę że bratki którym bardzo odpowiadała kwietniowa pogoda ,już pomału padają.

To tyle wiadomości na dzisiaj.

Pozdrawiam Was serdecznie ,trzymajcie się zdrowo !


7 komentarzy:

  1. Piękne hafciki i pelargonie. Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te pelargonie , takie kiedyś też miałam, teraz mamtzw. krakowiaki, czerwone pełne, sliczne hafciki

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżusiu cudne ta Twoje hafty, Robert będzie na pewno zachwycony tą kołderką.
    Pelargonie też masz śliczne i wiem o czym mówisz z tym ściąganiem :-) Mam na południowo=wschodnim oknie storczyki, niestety tylko od października do marca, potem to je muszę zabrać lub zacienić całe okno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki są urocze. Bedą się podobały. Mam tarasy na wschód i na południe. Zawsze muszę się dobrze zastanowić, które kwiaty lubią taki nadmiar słońca. Pelargonie dosyć dobrze znoszą upały, ale na balkonach ściany się nagrzewają i to dla nich jest zabójcze. moje tarasy są "przewiewne", dlatego tam kwiatom , nawet w ostrym słońcu jest dobrze. Twoje pelargonie są śliczne. Ta jasna podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafciki.
    Moje pelargonie rosną w dużej donicy i stoją na balkonie od strony północno wschodniej, bo od zachodniej często wiatry wieją.
    Poprzednie były piękne, ale nie przechowałam ich na zimę i zmarzły.
    Mam nadzieję, że nowe będą równie piękne - już posadzone.
    Nie widziałam takich w moim sklepie, może już ich nie było, a może jeszcze nie było, gdy kupowałam.
    Faktycznie Twoje wyglądają jak hibiskusy, są śliczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elżusiu, na pewno Robert będzie zachwycony. Piękne te kwiaty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haty zachwycające, na kołderce będą wyglądać prześlicznie. Pelargonie cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń