niedziela, 18 kwietnia 2021

Marcowe kwadraciki

 Witajcie kochani w ten słoneczny dzionek i bezdeszczowy ,aż trudno uwierzyć że dzisiaj u mnie nie spadła ani jedna kropla deszczu.

Dzisiaj swoje pięć minut będą miały kwadraciki kołderkowe wyszyte w marcu i dawno wysłane.

Oto one:

dla Ninki


dla Kamila:


dla Norberta:


dla Jowitki:


Ponieważ ostatnio nie ma zapisów na kolejne kwadraty,to intensywnie ćwiczę haft płaski i cieniowany.

Moje nieudolne  hafciki w tej technice pokaże w następnym poście.

Tymczasem biorę się za drugi ufok bo czas szybko mija i trzeba będzie pokazać kwietniowe postępy.

Posyłam wszystkim serdeczne życzenia zdrowia i pogody ducha.

8 komentarzy:

  1. Śliczne są te kwadraciki Elżuniu, dzieciaczki na pewno się ucieszą.
    Nie wierzę, że Twoje hafty płaskie będą nieudolne i czekam na prezentację. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te hafciki, Elżusiu.
    U mnie dzisiaj deszczyk się pojawił:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te Twoje hafciki, fajna mają wzorki, niby takie proste, ale prezentują się rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kawadraciki! czekam na pokaz haftów płaskich, które na pewno wyglądają wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kolorowe obrazki. Dzieci się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te obrazki dla dzieci!
    Ja zaniedbałam się w haftowaniu dla dzieci ale może w tym roku uda mi się cokolwiek zrobić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne haftowane obrazki.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dziecięce hafty. Dobrze, że ta akcja ciagle trwa.

    OdpowiedzUsuń