piątek, 24 stycznia 2020

Serduszko frywolitkowe do Szuflady

Witam Was cieplutko.
Pozostając w temacie frywolitkowych supełków ,chciałam Wam pokazać serduszko które powstało w jeden wieczór i jest moim ulubionym wzorem na serca frywolitkowe.
Oto wysupłane serce

Autorką wzoru jest Renia i podarowała nam schemat "Serce od serca" w sierpniu 2018 r
Już kiedyś wusupłałam takie serduszko tylko z białego kordonka.
Tym razem chciałam żeby było weselsze i znalazłam w swoich kordonkowych zapasach wiśniową cieniowaną snehurkę.Na ogól nie używam tych nici do frywolitki bo są wg mnie zbyt wiotkie.Jednak tu postawiłam na kolor i muszę powiedzieć że podoba mi się ten wybór.
Moja serduszkowa frywolitka wskoczy do wyzwania w Szufladzie

 a w realu pewnie kogoś nią obdaruję .
Gdyby ktoś chciał zrobić sobie takie serduszko to darmowy schemat jest Tutaj
https://renulek.blogspot.com/2018/08/frywolitkowe-serce-od-serca-czyli-may.html

Na koniec wiadomość z wczoraj ,dla osób frywolitkujących:
Renia udostępniła pierwsze dwa rzędy swojej serwety "Wiosna 2020"
Ciężko się oprzeć....już nawinęłam nici na czółenka.
Pracę nad pozostałymi Wiosenkami będę posuwać do przodu w miarę możliwości -słowo harcerza!

10 komentarzy:

  1. Nie znam się na frywolitkach Elżuniu, ale wiśniowe serduszko jest bajeczne,śliczne są te maleńkie kwiatuszki. Bardzo piękna praca.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko wysupłałaś. :)
    Kolor cieniowany daje wspaniały efekt i nie dziwię się, że postawiłaś na kolor. :)
    Mam zapisany ten schemat, ale jakoś inne prace przykryły go i o nim zapomniałam.
    Dziękuję za przypomnienie. :)
    Muszę przejrzeć moje nitki pomyśleć o tym serduszku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten wzór, serduszko wygląda wspaniale i bardzo mi się podoba kolorystyka.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci Elżuniu miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne serduszko, Elżuniu. Zawsze się zastanawiam, jak można zrobić coś tak delikatnego i misternego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu, serce jest piękne!!!! Ja bym takiego to i w miesiąc nie zrobiła :)). Świetny jest ten środek serduszka :)). Śliczne kolorki, cieniowane, eleganckie. Buziaki kochana!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serce:) Powodzenia w wyzwaniu! Trzymam kciuki za wszystkie serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serce, śliczne. Trzymam kciuki za powodzenie projektu "Wiosna 2020" ja na razie jestem twarda i nie zaczynam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to serduszko <3 Ja mam od Reni czerwone - piękny prezent.
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, misterne i delikatne. Witam w Otwórz Szuflade

    OdpowiedzUsuń
  10. As stated by Stanford Medical, It is really the SINGLE reason this country's women get to live 10 years more and weigh on average 42 lbs lighter than we do.

    (And actually, it is not related to genetics or some secret exercise and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    CLICK on this link to find out if this little questionnaire can help you decipher your true weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń