niedziela, 5 stycznia 2020

Podziękowania i zaległości

Witajcie kochani w kolejnym roku naszego życia. Oby przyniósł nam same dobre ,spokojne dni.
Dzisiaj pragnę Wam podziękować z całego serca za dowody pamięci i piękne życzenia świąteczne.
Dostałam przepiękne kartki i zupełnie niespodziewane prezenty.
Od Reni
i filcowy koszyk do złożenia oraz ażurowe bloczki z ażurowymi papierami
Od Jadzi
i przepiękny grudniownik
karteczki z życzeniami
od Ewuni J.
Od Splocika
od Justynki
od Małgosi X
od p. Eli 

Dziękuję Wam kochane za przemiłe życzenia ,również za te przesłane w komentarzach.
Teraz zaległy hafcik do zabawy  "Hafty i przysłowia" u Splocika.
Haft jest interpretacją listopadowego przysłowia:
Żebyś dorszowi włożył marchew do gęby, a pomidora pod ogon, nie stanie się łososiem.

Ta miła rybka nie jest podobna ani do łososia ani do dorsza ale może kiedyś zagości na celinkowej podusi
Jeszcze mam do nadrobienia grudzień .
Jeśli zdrowie pozwoli a niestety coś się dzieje niedobrego ,to postaram się nadgonić.
W ramach uspokajania  dokończyłam jeszcze jeden kwadracik celinkowy

Czekając na wyniki badań staram się nie zwariować i coś tam sobie dłubię.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i posyłam gorące uściski.



10 komentarzy:

  1. Piękne kartki dotarły do Ciebie. :)
    Cieszę się, że moja też doleciała.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu i zapraszam do nowej zabawy.
    Trzymam kciuki za dobre wyniki i życzę dużo zdrówka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki dostałaś .
    Wszystko będzie dobrze życzę Ci dużo zdrowia 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty i śliczne karteczki dostałaś Elżuniu. Życzę dużo zdrówka i ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki a w Nowym Roku życzę zdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dowody blogowych przyjaźni Elżuniu:)
    Twoje celinkowe hafciki jak zwykle są przeurocze.
    Przesyłam noworoczne uściski i trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elżusiu, przede wszystkim życzę Ci zdrowia.
    Urocze hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki dostałas :) wszystkiego najlepszego na Nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech wszystkie życzenia się spełniają.
    Dobrego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne hafciki. Pomyślnosci w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. To miłe kiedy dostaje sie upominki od osób, które podzielają naszą pasję.

    OdpowiedzUsuń