wtorek, 22 października 2019

Paleta kolorów -pażdziernik u Ani

Witam  cieplutko i kolorowo !
Dzisiaj kartka do zabawy u Ani z paletą kolorów i elementem dodatkowym w postaci liści.
Postanowiłam utrudnić sobie pracę i zrobiłam kwiatek oraz listki w technice quilingu.
To mój pierwszy raz ,więc proszę o przymrużenie oka .Jednak konstruktywna krytyka przyda się bo chcę się trochę podszkolić w kręceniu paseczków.
Podstawowe narzędzia zakupiłam i zestaw pasków .Przydał się nawet metalowy grzebień po moim kudłaczu do kręcenia płatków kwiatka.
Korzystałam oczywiście z filmików na you tube.
Oto moja kartka z quilingowym kwiatkiem i listkami.Myślę że kolory z palety są ,więc zgłaszam ją do zabawy u Ani

Karteczkę zgłaszam też do wyzwania u Ewy "Ćwiczymy kompozycje"W tym miesiącu wykorzystujemy tekturki do kompozycji kartkowych.U mnie narożne tekturkowe ornamenty

Druga kartko- koperta zrobiona jest z ozdobnego papieru kraftowego w technice origami.Koperta z życzeniami imieninowymi i "prezentem" skromna ponieważ obdarowana osoba preferuje minimalizm.Wykorzystałam jesienne  elementy z zestawu kreatywnego z Lidla

i tył kopertki
i kolażyk
Na dzisiaj to wszystko.

Pozdrawiam Was kochani serdecznie życząc wspaniałej słonecznej jesieni.





13 komentarzy:

  1. Świetny debiut Elżuniu, wyszło na prawdę ślicznie i równiutko a to wcale nie jest takie proste. Koperta również urocza, taka jesienna. Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, dla mnie nie do ogarnięcia technika, dlatego podziwiam u innych.☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki. Quilingu próbowałam ale nie wciągnął mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżuniu, debiut rewelacyjny!!! Bardzo mi się podoba! Nie znam się na tej technice więc nie podpowiem Tobie co i jak, ale wiedz, że efekt wizualny zachwyca :)). Super jest również ta koperta :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu, myślę, że Twój quillingowy debiut jest niesamowicie udany. Kartka jest przepiękna. Podoba mi się też jesienny klimat kopertki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet <3
    Pozdrawiam serdecznie Elżusiu.
    Ps. Widziałaś zaproszenie do nowego SAL'u Olgi???

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace, kwiatuszek jest śliczny tym bardziej że quillingowy i pierwszy, jesienna kopertka świetna. Ja nawet nie podejmuję się quillingu. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sprawie salu u Olgi.. troche obawiam się nowej techniki a słyszałam że niewiele jest czasu na wyszycie poszczególnego fragmentu..może bedzie jakiś swiąteczny, chociaż kolorystyka obecnego bardzo mi sie podoba to temat już niezbyt..mąż by mnie udusił jak by zobaczył co wyszywam he he

    OdpowiedzUsuń
  9. obie fajne, choć ta druga ma bardzo ciekawą formę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Debiut udany i na debiut nie wygląda :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo !!! Bardzo udany debiut w quillingu . Kwiatek jest cudny i czekam na więcej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i pomysłowe prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń