środa, 26 czerwca 2019

Hafty i przysłowia -czerwiec

Witam Was w upalny wieczór z temp 34 st .Jakiś koszmar ,już nie wiadomo co robić.
Nie pomaga wiatrak i picie litrami wody.
Kiedy to się skończy????
Staram się jak najmniej ruszać i nie wychodzić na zewnątrz .Głównie siedzę pod wiatrakiem i wyszywam.Trochę udało mi się posunąć do przodu z Pomarańczarką.

Jakiś czas temu wyszyłam też wzorek na zabawę" Hafty i przysłowia"  u Splocika i dzisiaj chciałam pokazać.
Z dwóch przysłów wybrałam:
Lwu nie jest potrzebna lisia chytrość
Do interpretacji przysłowia wybrałam liska


Tak mi się spodobał ten wzór że musiałam go wyszyć.Taki słodki lisek- chytrusek.
Myślę że świetnie się nadaje  jako kwadrat dla Celinek
Na potrzeby zdjęcia naciągnęłam go na tamborek  bo jest wyprany ale prasować już nie miałam odwagi w taki upał.
Schemat znalazłam na Pinteresie  -polecam bo na tej stronie są schematy bajkowych zwierzaczków.
banerek zabawy

Pozdrawiam serdecznie i życzę chłodnej nocy.

14 komentarzy:

  1. Lisek jest mi bardzo bliski, śliczny, słodki i wyszyty.Pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny liskowy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lisek wygląda super!! Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać do Ciebie częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik - lisek jest milusi:)
    On chyba nie jest chytrusek, bo ma w ołówek i pewnie chce pisemnie podzielić się jakąś wiadomością. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elżuniu, lisek jest śliczny!:)) Dobrze, że dzisiaj jest chłodniej, bo wytrzymać nie można przez te upały. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też koszmarne tropiki. Miało być dziś chłodniej ale nie jest, tylko mocno wieje. Może przywieje trochę deszczu?:)
    Uroczy jest ten lisek Elżuniu, taki zabawny i wesolutki.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy hafcik z liskiem!
    U nas dzisiaj troszkę chłodniej i mogłoby tak pozostać, ale niestety starsza znowu tropikami 😒
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Elżuniu, przeuroczy ten lisek i bardzo sympatyczny.
    U mnie dziś się ochłodziło, ale ja akurat lubię upały i teraz jest mi po prostu za zimno:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny lisek.
    Jak wiesz, ja kocham upały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ radosny jest ten Twój lisek, bardzo mi się podoba. Co prawda sama już nie wyszywam, dlatego tym bardziej miło jest oglądać takie cudne prace. Pozdrawiam w bardzo upalny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny lisek:) Uwielbiam liski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak Pinterest to niezmierzone pokłady inspiracji, aż strach tam wchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń