czwartek, 20 czerwca 2019

Czerwcowe karteczki

Witajcie kochani
Przed chwilą oglądałam długoterminową prognozę dla Warszawy i jestem załamana .lipiec z wyjątkiem kilku dni,upalny  a najgorsze jest to, że prawie bez opadów.Już wszystko żółknie,w moim pięknym osiedlowym parku nawet tawułki usychają.W tej chwili jest 8,30 a tem 27 st i jak tu spać.

Dzisiaj zmontowałam  zabawowe karteczki i z jedną niestety zaliczyłam wpadkę .Dopiero zgrywając zdjęcia patrzę a tu...


     kwiatki są główkami w dół na papierach .Kartka otwiera się ukośnie a w środku jest wklejony cytat

Karteczkę zrobiłam na wyzwanie u Ani.Wytyczne na czerwiec ,to paleta kolorów i motyl lub ptak.


Zgłaszam ją też na wyzwanie do Ewy -ćwiczymy kompozycje z napisem.


Teraz zabawa u Uli-w czerwcu robimy kartkę sztalugową ukośną Bardzo fajna i łatwa forma kartki.

i złożona
Wykorzystałam papiery i elementy do wycinania z zestawu North Pole -Piątek trzynastego
banerek:




Nie pokazywałam jeszcze kartki ,którą zrobiłam na urodziny dla Ewy .Nieskromnie powiem że mi się ta kartka bardzo podoba.

Zrobiona jest z papieru czerpanego zdobionego, techniką origami

To  już wszystko na dzisiaj.
Zyczę Wam wspaniałych wakacji i urlopów.
A tym co nie kochają upałów przetrwania.
Pozdrawiam serdecznie !

             

14 komentarzy:

  1. Piękne są wszystkie trzy karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki, ale sztaluga wymiata :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, bardzo podobają mi się wszystkie karteczki. Nie przejmuj się tymi kwiatami, ich układ wcale nie razi i gdybyś nie wspomniała, to pewnie bym nie zauważyła, że coś jest nie tak.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, Elżusiu, nie wiem skąd mi tutaj Danusia wskoczyła:)

      Usuń
  4. I mnie się ta koperta bardzo podoba Elżuniu, jest niezwykle elegancka i ...moja :))) Te odwrócone różyczki to nie problem tylko oryginalny wyraz artystyczny - mnie się podoba. No i sztaluga też ślicznie Ci wyszła, to taka odrobina chłodu w tropikach.
    I mnie martwią prognozy. Już jestem zmęczona upałami a lato dopiero się zaczęło. A tak na nie czekałam :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu kochana, kartki wyszły super!!! I nie przejmuj się kwiatami - są tak śliczne, że i w takim układzie cudnie wyglądają!:)) Buziaczki!!! A upały są straszne :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki wykonałaś, a kwiatki na krzewach różnie układają się - i w górę i w dół, więc jest dobrze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu świetne kartki a te odwrócone kwiatki wcale się w oczy nie rzucają, wręcz jak byś nie napisała to bym nawet nie zauważyła. Świetna kartka , ciekawie otwierana.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i niecodzienne formy karteczek. Bardzo mi się podobają. Nie trzeba wspominać o odwróconych różyczkach - pewnie nikt by się nie zorientował.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elżusiu Twoje karteczki są urocze. Motylki lubią wszystkie kwiatuszki. Te z główkami do góry i te do dołu też :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kartki wyszły przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne eksperymenty z nietypowymi formami kartek. Tak naprawdę, żebyś nie napisała, że to o kwiatki chodzi, nawet nie zwrociłabym uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń