niedziela, 19 maja 2019

Ćwiczymy kompozycje -maj

Witajcie kochani !
Miało narazie nie być kartek tylko coś z wyszywanek ale zaczęłam dzisiaj grzebać w swoich papierkach i pomyślałam że trzeba zmierzyć się z wyzwaniem majowym u Ewy -" Ćwiczymy kompozycje".Dla mnie to spore wyzwanie ponieważ mamy zrobić kartkę z shaker boxem a ja jeszcze nigdy tego nie robiłam.
Kiedyś musi być ten pierwszy raz.
Znalazłam w swoich przydasiach zestaw morskich wycinanek   kupionych kiedyś w Empiku
które świetnie nadawały się do stworzenia takiej kartki.
Oto mój pierwszy shaker box:


Shaker boxa zrobiłam na podwójnej piance samoprzylepnej,kawałek gazy w roli sieci muszelki ,wodorosty,delfinek i syrenka .
I banerek majowego wyzwania:



W maju została mi jeszcze jedna kartka do zrobienia dla Rogasia
Ewinkowe cięcie -gięcie zostawiam na czerwiec .

Zyczę Wam dobrego tygodnia i pięknej pogody !

7 komentarzy:

  1. Pięknie poradziłaś sobie z wyzwaniem warto próbować nowych technik.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nie robiłam kartki z shaker boxem. Może kiedyś? Tobie się udało i brawa za to. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżuniu, ogromne brawa, kartka jest rewelacyjna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale sobie Elżuniu poradziłaś, to nie tylko kartka ale cała morska opowieść. Shaker box wygląda świetnie, to bardzo udany debiut.
    Serdecznie przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że podjęłaś się wzywania, a poradziłaś sobie z nim znakomicie :) Zrobiłaś fantastyczna kartkę :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej kartki jeszcze nie robiłam fantastycznie wygląda szczegółlnie podoba mi się sieć.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń