poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Przedświąteczna niespodzianka i kartka z życzeniami

Witajcie kochani!
Nie jestem pewna czy zasłużyłam ale dostałam przed świętami  niespodziankę od pewnej kobiety która ma wielkie serce i prowadzi bloga Sercem tworzone
Oto Ona: Jadzia

Na pewno ją wszyscy znacie i piękne rzeczy które tworzy z papieru.
Niedawno pokazywała album recyklingowy w 100%
Uwielbiam oglądać Jadzi albumy i albumiki są dla mnie niesamowicie ciekawe .Tyle w nich zakamarków i skrytek a najciekawsze jest to jak świetnie wykorzystuje najmniejszy skraweczek czegoś co ja bym po prostu wyrzuciła.
Ogłaszam Jadzię mistrzynią recyklingu !
Najlepiej jak sobie obejrzycie tego śmieciuszka na filmiku
Nazacvhwycałam się ,naoglądałam i...zupełnie niespodziewanie dostałam go w prezencie oraz 3 bazy do maleńkich albumików rolkowych.


Jadziu kochana dzięki jeszcze raz za tyle dobroci  !!!!
Z tej radości podkradłam Ci Twoje zdjęcie i wkleiłam na pierwszej stronie żeby widać było od kogo mam to cudo.
Album wykorzystam jako pamiętnik na zapiski ,zdjęcia ,myśli -już coś się zaczęło w nim dziać dzisiaj.
Dostałam też kartkę ze świątecznymi życzeniami -dziękuję z całego serca a szczególnie za nasze telefoniczne pogaduszki.
Teraz karteczka ode mnie dla wszystkich Przyjaciół blogowych i dla przypadkowych odwiedzających


Kochane życzę Wam w ten świąteczny czas głębokich przeżyć duchowych oraz dobrego odpoczynku
Karteczkę zgłaszam na zabawę u Ani Wielkanoc z paletą kolorów -motyw religijny

Do zobaczenia po świętach.


8 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknego prezentu :)
    Taki album można godzinami oglądać i się nie znudzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny prezent otrzymałaś od Jadzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały upominek.
    Piękne życzenia świąteczne. Dziękuje.
    I wzajemnie życzę spokojnych, radosnych Świąt. Cieszmy się, że Pan Zmartwychwstał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżusiu, cieszę się razem z Tobą. A jest z czego, bo albumy Jadzi nie mają sobie równych.
    Wesołego Alleluja, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu gratuluje prezentu od Jadzi. Nie od dziś wiadomo że wspaniała Kobieta , która uwielbia robić niespodzianki, a jej albumiki są cudowne.
    Dziękuję Ci również za udział w mojej zabawie. Kwietniowa kartka świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Tobie i Twoim bliskim, spokojnych i radosnych Świąt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadzia ma wielkie serce, pienie Cię obdarowała 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń