sobota, 18 sierpnia 2018

Karteczki i kwadraciki kołderkowe

Witajcie !

Coś długo nie mogłam się zmobilizować do napisania tego postu.To wszystko przez tą pogodę ,do wszystkiego zmuszam się.
W tym miesiącu ograniczyłam się do haftów i karteczek kołderkowych .
Pozostałe kartki chyba sobie odpuszczę - trudno.Może we wrześniu wstąpi we mnie nowa energia.
Liczę na to bo jesień to moja ulubiona pora roku.
W tym miesiącu zrobiłam trzy kartki,miejmy nadzieję że będą wysłane do dzieci i spodobają się.
Po kolei:

Kwadracik dla  Kamilka

i dla Wiktora


i jeszcze zdjęcie jakie udało mi się zrobić.Taka ćma ucięła sobie w upalny dzień drzemkę na mojej zasłonie.


Pozdrawiam i życzę wszystkim dobrego tygodnia.






4 komentarze:

  1. Śliczne hafciki. Lubię te bajkowe postacie w haftach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne "kołderkowe" kartki i hafty <3
    Jak wiesz, ja kocham upały, szczególnie gdy w cieniu mogę robótkować :)

    OdpowiedzUsuń