wtorek, 31 lipca 2018

Hafciarskie zabawy

Witajcie !
Jak żyjecie ? Jak sobie radzicie z upałami ?
Ja sobie nie radzę i takiego lata to ja nie lubię!.Czekam na normalne temperatury.

Dzisiaj na ostatnią chwilę przychodzę z zabawowymi hafcikami.
Hafty i przysłowia u Splocika :
Zaległy haft majowy -wybrałam przysłowie "I żółw się spieszy czasem ale między żółwiami"
Przysłowie ilustruje taki obrazek:

Urocza żółwiczka prawda?
Sciegiem  dodatkowym są supełki ,na obrazku ,to środki kwiatków.

W czerwcu przysłowie:
Jutro święty Janek,puść na wodę wianek


Lipiec przysłowie
Jeżeli w żniwa mysz w polu gniazdo wysoko zakłada,znak to że zima srogie śniegi zapowiada

Ścieg dodatkowy to backstich
Ten haft poleciał już do kołderkowa jako zapas.

Teraz hafciki do bajkowej krainy u Ani

Majowy z obowiązkowym motywem sukienką

i lipcowy z kwiatkiem

obydwa pełnią rolę kwadracików kołderkowych.

W tym miesięcu odpuściłam sobie kartkowanie.Podziwiam karteczki koleżanek.

Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwania w tych upałach .









9 komentarzy:

  1. Hafciki super dobrałaś do przysłów.
    Już dodałam Twoje prace do odpowiednich moich notek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty i fajne interepretacje przysłów :) Ja sobie nie radzę z upałem i ledwo żyję, wyczekując końca tej spiekoty... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne hafty Elu! pozdrawiam cieplutko:) ps ja nie mogę niestety na słońce więc cierpię teraz niesamowicie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty jak zwykle u Ciebie:) Taki upał jest dla mnie straszny, czekam na odpowiednią pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz wielkie serducho Elu ze tyle tych kwadracików kolderkowej tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie hafty śliczne, ta mysia z serem jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń