niedziela, 13 maja 2018

Liftowane kartki u Inki -maj

Witajcie!

Dzisiaj moja pierwsza liftowana kartka w całorocznym kartkowaniu u Inki.
Muszę powiedzieć że bardzo mi taki sposób tworzenia kartek odpowiada -takie "odgapianie".
Dla kogoś ,komu brakuje artystycznej wyobrażni idealna sprawa.
Zasady liftowania są przedstawione na blogu Inki w pasku bocznym.
Ponieważ niedawno trafiłam na tego bloga ,to dopiero zaczynam liftową twórczość.
Do wyboru były trzy karteczki ,wszystkie fajne a wybrałam kartkę Umbrelly ponieważ wykorzystana była koronka a ja bardzo lubię taką pasmanterię.Była okazja że wykorzystać kawałek z moich zapasów.

Karteczka Umbrelly:dla mnie cudna ,klimatyczna.

i mój lift



Wykorzystałam papier z bożonarodzeniowej kolekcji Agnieszki
 ,grafika znaleziona na pinteresie,zamiast perełek posrebrzone brzegi obrazka.

No i jest ,mam nadzieję że powstaną inne zliftowane kartki.

Na blogu Inki trwa też akcja tworzenia grudniowników.
Długo się zastanawiałam i  mam wielką ochotę zrobić sobie taki album.
Zaczęłam wczoraj ,na razie mam okładkę I jak się nie zniechęcę to będę gonić dziewczyny bo one zaczęły w styczniu.
Muszę przyznać że idzie mi to niezbyt gładko ponieważ nigdy nie pracowałam z papierami.
Trochę krzywe to oklejanie ale.... mam ochotę.Jeśli Inka wyda pozytywną opinię to będę kontynuować.Pożyjemy ,zobaczymy.

Pozdrawiam Was moje drogie i życzę dobrego tygodnia !

6 komentarzy:

  1. Świetna karteczka! widzę, że wciąga Cię Elu - trzymam kciuki dasz radę! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyszła super karteczka z tego działania! Zachęcam do tworzenia grudniownika, ja włączyłam się niedawno, ale z niecierpliwością czekam na dalsze wytyczne :)

    OdpowiedzUsuń