środa, 9 maja 2018

Kwadracik i kołderkowa karteczka

Witam wszystkich w upalną środę.
Dzisiaj przychodzę z kolejnym kwadracikiem kołderkowym i pierwszą kołderkową karteczką..
Sama nie wiem dlaczego do tej pory nie robiłam karteczek wysyłanych razem z kołderką do dziecka.
Przecież to taki miły zwyczaj.Teraz już sobie przyrzekłam że do każdego kwadratu dołączę odpowiednią kartkę.
Dzisiaj kwadrat z Maszą dla Mariki.

Na kołderce znajdą się same bajkowe "gwiazdy Minni,Masza, Peppa i księżniczki,wiadomo dziewczęca kołderka.

Do kompletu zrobiłam kartkę z Maszą


Ciekawe czy się dziewczynce spodoba.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzin.

5 komentarzy:

  1. Na pewno się Elu spodoba:) kwadracik piękny i super pomysł z tą karteczką (no i sama karteczka extra):) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza Masza Ci wyszła spod igły i na kartce :)
    A wiesz, że ja też kartek nie robiłam dla kołderek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace -na pewno się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy hafcik i śliczna do tego karteczka! wielbicielka Maszy będzie zachwycona prezentami

    OdpowiedzUsuń