poniedziałek, 15 stycznia 2018

Kocham frywolitkę -lekcja 5

Mamy już 5 zadanie w zabawie z frywolitką .
Tym razem miałyśmy wysupłać coś z zastosowaniem kółeczek "gęsiego" z dodatkiem koralików.
Kółeczka odwrócone nawet polubiłam ale z koralikami do tej pory miałam mało udane podejścia.Pogrzebałam na Pinteresie i znalazłam wzorek na prostą bransoletkę .
Wyszło coś takiego:

Użyłam dosyć grubego kordonka ze starych zapasów /bez nazwy/ pamiętam że przed laty robiłam z niego bieżnik i koraliki zielone opalizujące.
Mam nadzieję że lekcja będzie zaliczona.

Pozdrawiam cieplutko.


6 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka i jak widać "gęsie" kółeczka mają wiele odsłon :-) Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, śliczna jest ta bransoletka. Ani kółeczka, ani koraliki nie są Ci straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła!
    Bardzo mi sie podoba w naszej zabawie różnorodność prac przygotowanych w jednym temacie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka :)
    Pozdrawiam ciepło.
    splocik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bransoletka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń