środa, 22 listopada 2017

Przerywnik szydełkowy

Witajcie drogie Koleżanki!
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze pod moimi frywolitkami.Cieszę się że znalazły uznanie w Waszych oczach ,to dla mnie bardzo ważne aż się chce ciągle supłać.
Biorę udział w zabawie frywolitkowej u Agnieszki i jak skończę kolejny rządek serwetki ,to pokażę dotychczasowe etapy supłania.
Tymczasem mała prezentacja szydełkowych drobiazgów na choinkę -zrobiłam sobie taki szydełkowy przerywnik .
Z góry przepraszam za fatalną jakość zdjęć,już chyba nigdy nie nauczę się robić dobrych zdjęć zwłaszcza w taką pogodę .
W ostatnich Twórczych inspiracjach jest projekt koniakowskiej gwiazdki.Byłam kiedyś w Koniakowie i oglądałam w muzeum przepiękne koronki.Bardzo się ucieszyłam że w gazetce jest pokazane krok po kroku jak zrobić koniakowską gwiazdkę.Projektantką gwiazdki jest p.MariolaWojtas góralka z Koniakowa .

Gwiazdkę można wykorzystać do ozdobienia bombki.
Ja swoją gwiazdkę oddałam jako dekorację do zaprzyjaźnionej pasmanterii.

Gwiazdka wykonana jest z kordonka DMC Babylo 20
Kochane mam prośbę ,gdyby ktoś natknął się w sieci na schematy koniakowskie ,to proszę o namiary.W Koniakowie pytałam czy można kupić jakiś schemat ale powiedziano mi że koronczarki wszystko robią "z głowy".
i jeszcze kilka drobiazgów na choinkę:

Sopelki i gwiazdka pochodzą ze strony crochet .pl ,a druga gwiazdka z Cyklicznego szydełka

Pozdrawiam cieplutko !



4 komentarze: