czwartek, 16 listopada 2017

Kocham frywolitkę -lekcja 3

Witajcie!
Zgłasza się "pilna" uczennica z odrobioną lekcją ,zadaną przez Kimlju.
Tematem 3 lekcji były kółeczka odwrócone,kiedyś nauczyłam się sposobu robienia tych kóleczek na kursie u Anettki i musiałam sobie przypomnieć.Nie było tak żle ,dało radę.
Powstały 2 frywolitki :ważka /wzór z sieci/





i maleńki koszyczek z pałąkiem z odwróconych kółeczek.Wzór pochodzi z książki "Frywolitki" Agnieszki Bojarskiej-Przeniosło


Chciałam też poinformować miłośniczki frywolitek że jest jeszcze jedna zabawa, u Agnieszki "Projekt pikotek" bezterminowa .Zasady zabawy pod banerkiem po prawej stronie bloga .
No to miłego supłania !
Pozdrawiam ciepło !

10 komentarzy:

  1. Super kółeczkowe prace Elu:) a w zabawie u Agi też biorę udział, na razie dwa rządki za mną, w ten weekend mam nadzieje dorobić trzeci:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważka śliczna, a koszyczek mnie zauroczył. :)
    Niebawem rozkręcam nową zabawę, może przyłączysz się?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie, kolejny element techniczny opanowany, więc spokojnie można tworzyć. Ważka piękna i wcale nie taka prosta do wykonania, a koszyczek jest uroczy. O projekcie Agnieszki słyszałam dzięki grupie na FB, ale niestety nie dam czasowo rady się przyłączyć. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że jesteś z nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekają te Twoje frywolitki. A ważka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ważka wyszła przepięknie, tak samo jak koszyczek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ważka i koszyczek.
    Pozdrawiam Elu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ważka, a na koszyczek brak mi słów- tak jest piękny!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń