środa, 22 lutego 2017

Szaraczek wydziergany na drutach

Witajcie kochani w ten deszczowy dzień.
Na poprawę humoru wydziergałam sobie takiego zajączka.


Dawno nic nie dziergałam na drutach ,a przypomniałam sobie że kiedyś robiłam takiego szaraka  ale kiedy to było....Wzór gdzieś się zapodział więc trzeba było pobuszować po internecie .Znalazłam  na blogu Zabawa z szyciem instrukcję jak takie zwierzę zrobić -łatwizna.
Ponieważ pogoda okropna ,to szarak zaszył się w puchatych zieleniach i pozuje na tle zalanej deszczem szyby.
Robienie zdjęć w taką pogodę to dla mnie już wyzwanie .Mam nadzieję że coś tam widać.
Wklejam też obrazkową instrukcję do zajączka może ktoś się skusi. .Kwadrat robiłam z 30 oczek.


Zdjęcie znalazłam na pinteresie i tak teraz myślę że może by zrobić jeszcze białego jak znajdę czas.

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i bardzo dziękuję że mnie odwiedzacie i pozostawiacie takie miłe komentarze !

5 komentarzy: