wtorek, 14 lutego 2017

Nagroda od Reni i wiosenna zabawa

Witajcie !
Spieszę się pochwalić co wczoraj dostałam od Reni  na zakończenie zabawy hasiokowej 2016 r.
Chociaż z comiesięcznej prezentacji resztek robótkowych nie wywiązałam się jak należy, to Renia postanowiła nagrodzić mnie za pomysłowe przystrojenie słoiczka.
Można go obejrzeć Tutaj
A teraz moja nagroda -same wspaniałości:


W paczce znalazły się dwa arkusze filcu,piękna baza do walentynkowej kartki,pisanka z kartonu ,mulinki i karteczka od Reni.
Reniu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję !!!

Teraz prezentacja tego, co przygotowałam na wiosenne wyzwanie u Bogusi


Zakładka wyszyta jest krzyżykami ,metodą Asyż tzn zahaftowane jest tło a sam motyw zaznaczony konturami.Schemat zakładki pochodzi z Tej strony  i można tam znaleźć też inne ciekawe wzorki.

Pozdrawiam wszystkich ciepło i życzę dobrej nocy.


5 komentarzy:

  1. Interesująco zrobiona zakładka :) Świetne prezenciki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki otrzymalaś Elu :)) Bardzo dziękuje za udział w moim wyzwaniu, zakładeczka już jest w Galerii: http://kordonkowy.blogspot.com/p/wiosenna-galeria.html
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej fajnej nagrody!
    A Twoja wiosenna zakładka bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna nagroda:) A zakładka piękna i w pięknych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję prezentu i podziwiam zakładkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń