czwartek, 6 października 2016

SAL zakładkowy - etap VI

Tematem VI etapu SALu  "Od zakładki do książki" u Ady są kotki i pieski

banerek:

Na Pinteresie znalazłam stronę z serii "śmieszne zakładki" i skorzystałam ze wzorków odpowiadających tematowi wyzwania.
Moje zakładki zrobione są z filcu i żeby były odpowiednio sztywne i spełniały swoją rolę ,podklejone są sztywnym kartonem .



Dużą frajdę sprawiło mi tworzenie takich nietypowych zakładek ,,poza tym bardzo lubię filc jako materiał do rękodzieła.Słowem -świetna zabawa.
Jak Wam się podobają zakładkowe zwierzaki?
Pozdrawiam cieplutko
-u mnie leje i zimno niestety....


8 komentarzy:

  1. Świetne! u mnie też pada brrr, niestety... pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki :)
    U mnie od niedzieli deszcz pada, dzisiaj rano trochę się przejaśniło, a teraz znowu pada

    OdpowiedzUsuń
  3. One są śliczne, świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są, takie zabawne-super:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne! Świetne wzorki, które Ty pięknie wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki są super:)
    U mnie cały czas mżawka, ale pomału przedostają się promyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie i te zadziorne oczka💐

    OdpowiedzUsuń