piątek, 10 lutego 2023

Styczniowo-lutowe wyszywanki

Witajcie kochani !

Coś ostatnio mam blogowego niechcieja-nie chce mi się pisać i prezentować swoich prac. 

Za to chętnie czytam Wasze wpisy.Ale nie ma tak dobrze,wzięłam się do blogowej roboty.

Wiem że jestem bardzo monotematyczna,ciągle tylko kwadraciki.Jednak wyszywanie ich to dla mnie priorytet z oczywistych powodów.

Dzisiaj porcja kolejnych kwadratów przypisanych do konkretnych kołderek.W pierwszej kolejności dwa paluszkowe:

dla Mykhailo -latawiec z długimi wstążeczkami.Chłopiec uwielbia bawić się sznurkami ,wstązkami i wszystkim co można ciągnąć.Ciekawe jak ten kwadraci przetrwa na kołderce po takich zabawach.

Starałam się super mocno przyszyć te dyndadełka


drugi paluszkowy jest dla Dawidka - kosmiczny kwadrat


Jak zwykle paluszkowe wzory szyję z niefarbującego filcu /każdy używany kolor jest poddany próbie 

gorącej wody z proszkiem do prania/

Gdzie tylko się da umieszczam szeleszczący papier do pieczenia a wzory czerpię z kolorowanek.

To tyle paluszkowo a teraz xxx

dla Adama


dla Antka:


dla Przemka


dla Ewulki


dla Andrzejka


dla Frania


To tyle na dzisiaj,następny  już wskoczył na tamborek

.Usiłuję też w żółwim tempie posuwać się w supłaniu serwetki frywolitkowej......W końcu jakiś przerywnik robótkowy musi być.

Pozdrawiam Was cieplutko ,trzymajcie się zdrowo.


9 komentarzy:

  1. Jakoś nie widzę tego robotkowego niechcieja 😉 całkiem sporo hafcikow na kołderki zrobiłaś, no ale fakt każdego dotyka taka niemoc..nie wiedziałam , że jest filc który nie farbuje!😮

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacun za te kwadraty i inne cudowne wytworki, są przepiekne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje kwadraciki, wiadomo że dla Dzieci fajne sie tworzy, a jak jeszcze są chore!!.
    Dobrze że masz dla kogo tworzyć. Super sa i te filcowe i te wyszywane wzory !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje filcowe i haftowane drobiazgi, tak ważne dla maluszków.
    Czasami trzeba przytulić tego niechcieja, by potem pochwalić się tyloma pracami na raz. :)
    Mnie mobilizują zabawy, które nie pozwalają na długo tulić niechcieja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżusiu, podziwiam Twój talent i Twoje serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda tworzysz!! Dzieciaki będą zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te hafty i filcowe cudeńka. Masz niesamowite pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kwadraciki. Z pewnością ucieszą dzieci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace -szczerze podziwiam:) Też mam blogowego lenia -niestety...Pozdrawiam Elżusiu :)

    OdpowiedzUsuń