środa, 1 grudnia 2021

Koronkowa pandemia listopad-grudzień

 Witajcie kochani

Dzisiaj u mnie ostatnia odsłona" Koronkowej pandemii."

Wysupłałam kilka frywolitek jako zawieszki na choinkę i po raz drugi powstał frywolitkowy lampionik


Bombka,dzwoneczek i śnieżynka są autorstwa Renulka i zakupiłam je w jej sklepiku.

Lampionik jest do pobrania u Reni na jej blogu jako darmowy wzór.


Schemat pasuje na słoiczek po jogurcie z Biedronki.


Wzór wianka znalazłam na pinteresie.Do zrobienia tych frywolitek wykorzystałam różne kordonki ze srebrną nitką,kordonek cieniowany i koraliki.

i jeszcze kolażyk dla żabki


Mam prośbę -może ktoś mi podpowie jak zrobić porządny kolaż bo ten to sami widzicie jak wyszedł.....

Na moim balkonie ptaszki już ucztują.Od razu zauważyły że jest karmnik z ziarnami słonecznika i "knedle dla sikorek"Sikorki grzecznie czekają w kolejce do jedzenia ale wróble niestety nie chcą czekać i przeganiaja je -łobuzy.Bardzo lubię obserwować zachowanie ptaszków przy karmniku.Raz nawet przyleciał dzięcioł /mieszkam blisko lasu/,niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia.




Na dzisiaj to już wszystko.

Pozdrawiam i życzę zdrowia .Uważajcie na siebie !


12 komentarzy:

  1. Fajne te twoje frywolna prace. Co jedna to ładniejsza. Uwielbiam oglądać frywolitkę. ten wieniec w kilku kolorach zieleni rewelacja !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace Elżuniu a tym lampionikiem jestem zachwycona.
    Kolaże robię w Photoshopie więc nie bardzo umiem coś podpowiedzieć:)
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Elżuniu:) Kolaże robię w picmonkey'u, ale nie wiem, jak tam sytuacja wygląda w darmowej wersji programu. Pozdrawiam serdecznie po mojej długiej nieobecności...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne frywolitki, wszystkie, wiesz że je kocham i uwielbiam podziwiać :-) Bardzo się cieszę, że brałaś udział w naszej zabawie. Bardzo dziękuję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful Christmas tatting!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elżusiu, przepiękne, delikatne prace. A sikoreczki lubię najbardziej z wszystkich ptaków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne frywolitkowe prace :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace :) Ja robię kolaż w darmowym programie PhotoScape. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne frywolitkowe prace, lampion uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności zrobiłaś czółenkiem :)
    ps. jak miałam dobry stary komputer. kolaże robiłam w darmowej wersji IrfanView

    OdpowiedzUsuń
  11. Elżuniu zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Twoje propozycje prac frywolitkowych są prześliczne, uwielbiam je.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Frywolitki nie mają sobie równych jeśli chodzi o koronki, przepiękne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń