czwartek, 12 sierpnia 2021

Koronkowa pandemia lipiec -sierpień

 Witajcie kochani

Zbliża się 15 sierpień ,trzeba więc zaprezentować swoje koronkowe wytwory.

Tym razem zdecydowałam się na szydelkowe gwiazdki w 3 kolorach wg inspiracji Ani


Wykorzystane kordonki toAltin Basac i YarnArt camelia metalizowane.Wzór prosty więc poszło mi gładko nie to co reliefy.

Do frywolitki inspirowała Ola Ja wybrałam darmowy wzór Robin Perfetti


Śnieżynkę którą zaproponowała Ola zrobię w kolejnym etapie Koronkowej pandemii

Do tej śnieżynki wykorzystałam turecki kordonekYabali .Nitka ma skrzące się włoski co nie ułatwia pracy ale efekt zwłaszcza przy sztucznym świetle jest fajny.

Teraz zdjęcie zbiorcze:


Lecę zameldować się do żabki.

Pozdrawiam wszystkich ciepło.

11 komentarzy:

  1. Śliczne śnieżynki :)). Fajnie, że są w różnych kolorkach :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Misterne cudeńka, Elżusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje śnieżynki Elżuniu. Nawet bym nie pomyślała, że takie kolorowe mogą tak efektownie wyglądać.
    Przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jakie to fikuśne i śliczne. I znów żałuje, że mi szydełko w ręce nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne gwiazdeczki!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie gwiazdki cudowne jednak frywolitka nr 1 jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze gwiazdki, frywolitkowa śliczniutka)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te śnieżynki i jak ładnie w obu technikach. Kto powiedział że śnieżynki mają być białe :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi sie białą frywolitka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elżuniu misternie wykonane śnieżynki a frywolitka jest cudownie delikatna i wyglada pięknie. Moc uścisków.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, a najbardziej ta frywolitkowa.
    :)

    OdpowiedzUsuń