wtorek, 11 września 2018

Frywolitkowe "Serce od serca" autorstwa Renulka

Witajcie drodzy !
Dawno nie było u mnie frywolitki. Zaczęta serwetka Wiosna 2018 utknęła na 7 rządku i pewnie już obrosła kurzem.
Jednak musiał przyjść taki moment że zatęskniłam za supłaniem.
Renia  podarowała nam kolejny wspaniały projekt "Serce od serca".Z okazji drugiej rocznicy założenia sklepiku na Etsy z własnymi ,frywolitkowymi wzorami,opracowała schemat tego ślicznego serduszka .
Wzór udostępniony jest dla chętnych  na blogu Renulka.
Nie mogłam oprzeć się pokusie ,zostawiłam inne robótki i wysupłałam z kordonka DMC Babylo 20 takie serduszko:

Jak Wam się podoba ? Mam ochotę zrobić jeszcze takie serce tylko dwukolorowe.

Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznych ,kolorowych jesiennych dni.

6 komentarzy:

  1. Piękne serce. Dwukolorowe też będzie wyglądać wspaniale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham frywolitkę, ale niestety nigdy nie starczyło mi cierpliwości i delikatności palców, bo choć dla siebie zrobić :) Piękna praca, Elu- chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serce, pięknie wysupłane :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne serce zrobione z sercem:). Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne renulkowe serce w twoim wykonaniu <3

    OdpowiedzUsuń