wtorek, 12 czerwca 2018

Na ochłodę grudniownik

Witajcie !
Dzisiaj trochę Was ochłodzę.
Będą grudniowe klimaty w upalnym czerwcu.


Nadgoniłam tworzenie bazy w grudniowniku i jestem już na bieżąco.
Po kolei : strona 6  z tematem Mikołaj :

Na tej stronie umieściłam kieszeń z informacją od kiedy obchodzi się w Polsce tzw.mikołajki.
strona 7 -temat książki


Tutaj jest miejsce na wpisanie grudniowych tytułów książek które uda mi się przeczytać w tym szczególnym miesiącu.
Dodatkowo powstała też przekładka z kalki ozdobiona naklejkami.



Strona 8 to świąteczne menu.


Umieściłam tu notesik na jakieś szczególne przepisy świąteczne i listę potraw wigilijnych.
Strona 9 -inspiracje do świątecznych dekoracji.


Na pewno coś ciekawego tu jeszcze się znajdzie.Cynamonowa świeca jest autorstwa Agnieszki
i kolejna przekładka z kalki technicznej.


Teraz mogę spokojnie czekać na tematy kolejnych stron.

Pozdrawiam wszystkich gorąco.



6 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci wychodzą poszczególne strony tego grudniownika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz miała wspaniałą pamiątkę z tegorocznych świąt:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżusiu wspomniałaś u mnie, że szukasz kordonka miętowego. Ja robię z tego nowosolskiego - idealnie współgra z kolorem mojego lakieru do paznokci Miss sporty clubbing color 021 (możesz go sobie odszukać w sklepie stacjonarnym i sprawdzić, czy odcień Ci pasuje) https://www.rossmann.pl/Produkt/Miss-Sporty-Clubbing-Color-Quick-Dry-lakier-do-paznokci-nr-021-7-ml,403958,7177

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały grudniownik. Ja bardzo kocham zimę i czuję jej atmosferę. Cudowne strony, bardzo klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń