niedziela, 10 września 2017

Ponownie jestem z kwadracikami

Już miałam zniknąć ze swoim blogiem,w chwili słabości kliknęłam na "usuń".Jednak Splocik skutecznie mnie przekonała żeby tego nie robić.
Dostałam też maila pełnego troski od Madzi .
Splociku i Madziu jesteście kochane !!!!!
Więc znowu "klik" i jestem, mam nadzieję że będziecie do mnie chociaż czasem zaglądały.
Dzisiaj kwadraciki .ostatnio tylko takie hafty u mnie na tamborku.

Dla Bartka miłośnika piłki nożnej:


dla Damiana  młodego informatyka:


i kwadracik zapasowy wyhaftowany jakiś czas temu w ramach zabawy "Rok z misiem Fizzy Moon"


Na razie to wszystko,mam nadzieję że jakoś znajdę czas na inne robótki.

Życzę wszystkim dobrego ,twórczego tygodnia i pozdrawiam serdecznie !


8 komentarzy:

  1. Śliczne hafty:) Misiek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu jak ja się cieszę, że jesteś! tęskniłam za Tobą niezmiernie! Twoje kwadraciki są super, dzieciaki będą miały trochę radości. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kwadraciki! Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwadraciki :)
    Cieszę się, że jednak tu zostajesz. :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie fajne i zrobione z potrzeby serca <3

    OdpowiedzUsuń