wtorek, 31 maja 2016

SAL "Od zakładki do książki" - II etap

Tematem II etapu SAL-u "Od zakładki do książki" u Adrianny ,są motyle i ornamenty.
U mnie powstały  trzy zakładki.Długo zastanawiałam się jakiej użyć techniki do wykonania zakładek i zdecydowałam się na szydełkową oraz z kartonu ozdobionego haftem matematycznym i gotowymi naklejkami.
Zakładka szydełkowa -motyl.


materiały -kordonek Ariadna w czterech  kolorach ,wzór znaleziony w sieci.

Zakładki papierowe -narożne- bardzo mi się spodobał taki sposób wykonania zakładek.






materiały -kolorowy karton,gotowe srebrne naklejki,metalizowany kordonek ,plastikowe koraliki
w drugiej zakładce -mulina do haftu matematycznego,koronka do ozdabiania kartek,kwiatki z taśmy ozdobnej,klej magic.Kartki zrobione wg Tego tutorialu.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie  bardzo serdecznie i dziękuję za miłe komentarze !

4 komentarze:

  1. I tu też pięknie :) Rozwijasz się, Kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no bardzo pomysłowe są te Twoje zakładki, z narożnymi się nie spotkałam, wyglądają genialnie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne - obie! z takimi zakładkami to tylko czytać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń