środa, 27 kwietnia 2016

SAL zakładkowy

Adrianna zorganizowała na swoim blogu SAL "Od zakładki doksiążki" .Robimy zakładki do książek różnymi technikami aby potem można było komuś je podarować i tym samym zachęcić do czytania książek.Wiadomo  że z tym czytaniem nie jest teraz najlepiej .Podobno są osoby ,które nie przeczytały w ciągu roku ani jednej książki.
Czasem słyszę że książki są bardzo drogie,to prawda ale istnieją na szczęście jeszcze biblioteki publiczne .Sama korzystam z takich wypożyczalni odkąd nauczyłam się czytać.
Pamiętam jedną z pierwszych wypożyczonych książek  "Przygody koziołka Matołka" -oj dawno to było...
Ale wracając do zakładek -każdego miesiąca będą dwa tematy zakładkowe do wyboru.
W kwietniu tematem są kwiaty oraz home sweet home.
Ja wybrałam kwiatowy temat i powstały dwie frywolitkowe zakładeczki.



Zakładki wykonane są z kordonka techniką frywolitki igłowej.Jedna z nich została już komuś podarowana i bardzo się podobała.Mam nadzieję że często będzie gościła w czytanych książkach.

Dla chętnych informacja że cały czas można  się zapisywać do tego SAL -u.



Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznej i cieplutkiej majówki.

2 komentarze:

  1. Śliczne zakładeczki.
    Narobiłam sporo takich kwiatkopodobnych.
    Chwilowo czółenka odpoczywają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są. Bardzo podoba mi się kolorystyka.
    Tutaj jest galeria prac: hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń