niedziela, 13 marca 2016

Koparka CAT

Witam !
Koparkę  CAT wyszyłam dla Kubusia ,który chce aby na jego kołderce znalazły się różne maszyny budowlane. i to najchętniej w kolorze żółtym.
Taką koparkę wyszywałam  już po raz trzeci.

Teraz zdjęcia kwadracików kołderkowych będą opatrzone logo akcji "Kołderka za jeden uśmiech".Dzięki violce z bloga Robótkuję i bloguję która mi napisała jak się wkleja miniaturkę  ,mogę oznaczać tak te zdjęcia.

Serdeczne dzięki za odwiedziny i komentarze.Witam w moich progach nowych Obserwatorów.
Życzę wszystkim dobrego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna koparka, Kubusiowi na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna koparka:) Ciekawa jestem całości kołderki i innych pojazdów:)

      Usuń
  2. No, piękna kopara i widzę, że z logo sobie poradziłaś świetnie :)
    ps. jak chcesz tu zauważyłam niedawno, że jest logo z 2016 roku. Tu: http://www.kolderki.org/kolderki/pages/logo.php

    OdpowiedzUsuń